Ukens anmeldelser (uke 48)
Fire spill ble anmeldt denne uken.
Skrevet av Bjørn Tore Boquist, den 2. desember 2012 KL. 12:58.

Vårt hovedfokus er fortsatt å samle inn norske anmeldelser og gi deg en samlet poengsum på spill, men med våre anmeldelser får du enda en eksperts mening om spillet.

Her har du en oversikt over spillene som ble anmeldt denne uken.

All-Stars: Battle Royale (Karakter: 6/10)

Litt bakgrunnshistorie først: I barndommen min var Nintendo kongen. Jeg ble tidlig interessert i spill, og har følgelig eid alle maskinene fra selskapet siden SNES-dagene. Følgelig har jeg også hatt samtlige Playstation-maskiner, men de to første ble som regel mindre brukt iforhold til Nintendo-maskinene. De senere år har det vært Playstation 3 og Xbox 360-konsollene som har gått mest varm. Allikevel vender jeg stadig tilbake til en spesiell tittel. Kan du tenke deg til hvilken jeg mener?

» Les hele anmeldelsen

Nike+ Kinect Traning (Karakter: 8/10)

November har vært en hektisk måned for meg. Uten å gå inn på detaljene, har «Nike + Kinect Training» en del av skylda. Da jeg skulle teste dette spillet antok jeg at det var grei skuring. Men neida – spillet skulle ha meg til å gjennomføre et treningsprogram på fire uker sammen med deres veltrente instruktør. Det ble mye svette, litt smerte og kanskje en småstygg glose med jevne mellomrom.

» Les hele anmeldelsen

Hitman Absolution (Karakter: 9/10)

Så var det nok et møte med en spillfranchise som har levd i noen år. Hitman forbløffet meg for første gang helt tilbake i 2000. Det var blandingen mellom noe så skittent et yrke hvor man får betalt for å ta liv ut i fra kontrakter og noe elegant og stilrent som satte kontrastene opp mot hverandre. Agent 47 er tilbake 12 år etter sin første opptreden på PC og vi har testet PS3-versjonen!

» Les hele anmeldelsen

LittleBigPlanet Karting (Karakter: 6/10)

Er det ikke typisk? Redder du verden fra én trussel åpner du veien for at en ny fare kommer inn i bildet. Denne gangen er det den grådige horden, men disse kan ikke beseires på samme måte som tidligere. De er nemlige flittige brukere av “lynraske” kjøretøy og dermed umulige å fange til fots. Du må derfor kapre et av disse kjøretøyene og hamle opp med dem på deres måte, nemlig ved å kappkjøre mot dem på baner hvor du også får våpen du kan sprenge bilene deres med. Ved å vinne mot dem jager du dem tydeligvis vekk. Vel… Det holder visst å komme blandt de tre beste for å jage dem vekk. Selvsagt…

» Les hele anmeldelsen

NYLANSERTE SPILL sjekk ut disse

Just Cause 3